Trött

God kväll!

Denna dagen har gått ganska långsamt och jag har mest sovit. Jag hälsade på Seppi (han som jag syndade med) en liten sväng förut och där fick jag minsann godis! Annars har det som sagt varit lugnt, och inget nytt har hänt - jag är fortfarande lika tjock och har inte visat några nya tecken på dräktighet, men jag är ganska så säker ändå! :)

Härom dagen när jag och husse var ute och gick så mötte vi en kvinna och ett barn som vi även hade träffat några minuter för flera vekor sedan. Kvinnan berättade att denna lille pojke sedan dess varit så besatt av mig att han tjatat om mig hela tiden och döpt ett hundgosedjur till Alice...det tyckte jag var lite creepy! Men det är klart - är man finast i världen så är det ju svårt att undvika att få beundrare! ;)

Nu ska jag hoppa upp och gosa med husse och matte i soffan, så länge kan ni titta på lite bilder från när vi var ute och gick i förr går!









God natt!

Kommentarer
Postat av: Matilda och Ebba

Vilken fin hund och sida! :-)

2009-05-13 @ 19:53:06
URL: http://ebba.doggyblogg.se
Postat av: sandra

jadu alice, vi håller tummarna här hemma vill gärna ha dig o dina små på besök snart :D

2009-05-13 @ 19:54:27
Postat av: Anonym

kan man få husses telefonnummer ?

2009-05-16 @ 09:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0