Stora nyheter!

Ja nu kände jag att jag var tvungen att skriva här trots att klockan är alldeles för mycket, men jag har STORA nyheter! Hela kvällen har jag nämligen spenderat på rygg då husse och matte har suttit och tittat på mina sparkande bebisar! Dom är helt i extas här hemma, men jag förstår dom! :) Precis som matte sa redan i morse så verkar det som att det är åtminstone tre stycken för det kommer tydliga sparkar från tre helt olika håll. Gud så spännande! Man känner alltså inte bara sparkarna utan man SER dem.

Nej nu ska jag försöka sova lite mitt under sparkandet - önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: sandra

jag förväntar mig att du instruerar bebbarna att sparka imorgon så jag o martin får se och känna :D

2009-05-15 @ 15:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0