Kort uppdatering

Ja nu blir det en lite kort uppdatering här, vet att ni bara vill se bilder, men de kommer också ;)

Alla valparna har tappat sina navelsträngar nu och det ser fint ut! Annars äter de bra och har gått upp mycket på bara dessa få dagar. Jag är lite orolig av mig och vill helst inte att matte och husse ska gå ut ur rummet för då sätter jag mig i hallen så att jag kan se dem ute i vardagsrummet och så valparna bakom mig i sovrummet. Därför fick valparna vara med ute i vardagsrummet lite ikväll och det gick ganska bra!

Vad mer...hmm...jo jag har sugmärken på tuttarna av allt ätande - aj! De har ju en tendens att suga på en och samma tutte hela tiden de små...

Ja, ni struntar väl i allt detta - så här kommer bilder istället!


Två på en, men bara det är varmt så är vi nöjda!


Tröttsamt att vara mamma!


Kramkalas!


Vi tycker om att sova tillsammans om ni inte redan förstått det :)


Trolla har somnat på den varma vetekudden


Stooora Trulls


Trixie ser lite missnöjd ut - haha!


Sover sött


Knasig sovställning


Nej nu ska vi fortsätta sova - god natt allihopa!

Kommentarer
Postat av: "mormor" ;)

ja vad kan man säga mer än ; "sådan mormor, sådana valpar;)"

2009-05-29 @ 08:01:43
Postat av: Carina Jysjö

Hej!

Jag måste få gratulera till de helt underbara valparna. Det är jättemysigt att följa er "resa" tillsammans. Pappan, vilken ras har han? Har han sett sina små? Det skulle vara jätteroligt att få se honom på bild också.

2009-05-29 @ 12:14:22
Postat av: sandra

jag o martin har suttit o ojat oss massor över bilderna, gu va fina valparna är!

2009-05-29 @ 21:42:23
Postat av: lotta

tänk på att vi som är långt borta behöver uppdateringar ofta !!! jag läntar till den 12:e när vi får se dessa underbara varelser på riktigt.

Love you all !!!

2009-05-30 @ 17:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0