Håhåjaja

Det är jobbigt att både vara mamma till tre valpar och sköta en blogg samtidigt ska ni veta! Ni får inte skälla på mig när jag uppdaterar sällan, ni får tänka på att jag har fullt upp med valparna - ni kommer faktiskt i andra hand ;)

Det är många som ber om en bild på fadern till de små, tyvärr har vi ingen för tillfället, men tills vi fixat en så kan jag ju beskriva honom! Han har samma teckning som mig, dvs svart med ljusa fötter, bröst, ögonbryn etc. En skillnad där är att han är mer guldfärgad på de ställena och inte nästan vit som jag är. Man kan se på valparna att de kommer få just den guldiga färgen på tassarna. Förövrigt så har han en likadan svans som mig, dvs en "spetssvans", böjd upp mot ryggen om ni förstår. I storleken så är han snäppet mindre än mig fast väger lite mer, han har ju muskler! Sen eftersom han är halv pekingese så är hans nos kortare än min, dock verkar valparna få min nos... Ja det är ungefär så jag kan beskriva honom, men ska försöka fånga honom på bild någon gång!

Här kommer fler bilder på valparna, men ni ska veta att det är svårt att få til några bra bilder när de krälar runt precis hela tiden!!


Trolla ÄLSKAR att ligga och sova i min svans!


Men hon älskar däremot inte att vara med på kort - som ni ser här!


Därför får man passa på när hon sover...


...men när hon vaknar blir hon så här arg på kameran igen! (Faktiskt så gäspar hon här, men ändå!)


I går var det kramkalas - men i dag är det pussar som gäller! :)


Hungriga är dom mest hela tiden!


Man får passa på att tvätta dom medan de äter!


Strandad val eller trött valp??


Nej nu får det vara nog med bilder, tillbaks till gruppgoset!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för nya fina bilder och pussa husse grattis på hans födelsedag !!

2009-05-31 @ 09:34:47
Postat av: Tant(?!) Sara

Grattis till tillökningen, lilla Alice, de här sötnosarna passar ju finfint in med resten av familjen ;)

Ge både dem och dig själv en puss från mig!

2009-05-31 @ 20:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0