Dag två

I dag är det min andra dag som mamma och än så länge går det galant! Jag bryr mig väldigt mycket om de små liven och vill inte lämna dem någon lång stund. Jag som hatar värme blir lite varm i valplådan så ibland springer jag ut till matte och husse för att kyla mig och få gosa lite med dem, men efter cirka 30 sekunder så springer jag tillbaks till valparna igen!

Alla valpar mår bra hittills och de har gått upp ganska mycket allihopa vilket är ett bra tecken!

Förvörigt är det väldigt lugnt här hemma, mycket sovande, mysande och ätande. Här kommer lite bilder så att ni får se hur mysigt vi har det!


Trixie sover gott inklämd mellan sina ätande syskon


Alice passar på att sova medan alla valparna äter


Superlilla Trolla som är lätt som en fjäder


Den störste av dem alla; Trulls!

Kommentarer
Postat av: sandra

vilken fin mamma du är alice, dom små är så söta. Säg till matte att ringa martin o tjata.

2009-05-26 @ 21:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0