Dag 56

Glad Kristihimmelsfärd på er!

Här sitter jag, en ny/uppdaterad Alice! Min mage har blivit klippt så att valparna ska ha det rent och fint när de äter, jag har blivit schamponerad, duschad och fönad, fått öronen rena och så borstat mina små tänder! Nu är jag redo för valparna, tänk vad roligt att de är här om cirka en vecka!

Eftersom det bara är en vecka kvar nu så tar matte tempen flera gånger om dagen för att hålla koll, än så länge ligger den runt 37,4-37,8, så när den börjar gå ned mot 36 är det äntligen dags! Som sagt, allt är klart nu och nu består endast dagarna av väntan...usch så jobbigt det är! Jag ligger bara och vilar hela tiden, suckar och piper till lite då och då när valparna sparkar för mycket.

Husse och matte tycker nästan att det är lite läskigt att känna på magen nu för tiden för de kan tydligt känna huvuden, ben och armbågar. Känns så konstigt att de ligger bara några millimeter ifrån oss. De tror fortfarande att det är tre stycken så det ska bli spännande att se om de har rätt...

Nu ska jag ha lite fredagsmys i soffan med en godisbit, vi hörs snart och då är det inte långt kvar!


Kossan ville hälsa på mig men jag ville mest gosa med matte!


Mys i valplådan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

armbågar ? spookie...

2009-05-23 @ 10:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0