Dag 54

God eftermiddag!

krHär ligger jag i min nya/uppdaterade valplåda och njuter. Jag skrev ju härom dagen att det sista var köpt inför valparna men i dag blev det alltså lite till... Eftersom valplådan hade blivit lite låg efter alla lager med kartonger, täcken, mattor och fäll vi lagt i så behövde vi göra den högre för att valparna ej ska kunna trilla ur. Därför köpte vi en till pallkrage och satte på över. Sen tyckte vi att det blev lite ogosigt så vi klädde kanterna med tyg så att det skulle bli lite mjukare - nu ska vi nog trivas som fiskar i vattnet....eller som valpar i en valplåda! :)

Vi köpte även lite grejjor till valparna så som matskålar, en spade att plocka bort deras bajs med och så lite leksaker. Leksakerna tyckte jag om och ville ha allihopa på en gång, men det är valparnas så jag får minsann hålla mig!

Förövrigt är det inte mycket nytt. När husse och matte vaknade imorse så såg de att jag hade bäddat som en galning och slitit upp alla täcken och dessutom har min temp gått ner...hmm, undrar om något kan vara på gång? Men jag tror inte det, tempen kan visst gå lite upp och ner sista veckan men från och med nu får husse och matte ha koll på mig utifall valparna skulle få för sig att komma lite tidigt!


Valparnas leksaker fick godkänt!


Lite mysigare - lite bättre, god natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

När kommer valparna då? =)

2009-05-20 @ 18:29:48
URL: http://deamon.blogg.se/
Postat av: Alice

De är beräknade att komma lördagen den 30 maj :)

2009-05-20 @ 18:47:10
URL: http://alicesvalpar.blogg.se/
Postat av: Seppi

Å vad fin du är Gullet

Du är välkommen på middag på fredag klockan 18.00



Puss

Seppi

2009-05-21 @ 09:46:19
Postat av: Seppi

Hej gullet !

Du är välkommen på middag på fredag klockan 23.00



Längtar efter dig

Puss Puss



Seppi

2009-05-21 @ 09:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0