Dag 52

Hej och förlåt för att jag inte skrivit på länge! Har ju haft gäster här i helgen så har tyvärr inte haft tid.

Svårt att uppdatera varje dag när valparna ej kommit än då det inte händer så jätte mycket. Men valparna sparkar på som bara den - liiiite jobbigt tycker jag att det är. Matte och husse är dock lika intresserade fortfarande och vill känna och titta på magen hela tiden, och snäll som jag är låter jag dom göra det.

Matte har ringt runt till x antal veterinärer för att be om lite råd och fråga vart man ska vända sig utifall att något skulle gå snett, så nu har vi en lista med cirka tio telefonnummer att ringa, så det ska nog gå bra. Alla veterinärer har sagt samma sak och det är att det troligtvis kommer gå galant då de raser jag har i mig inte brukar ha några problem alls - så vi får hoppas på det!

Dag 52 i dag som ni ser och det innebär ju att från och med imorgon så klarar sig valparna om de föds! Knasigt att det har gått så fort, om en och en halv vecka är de här...känns mycket märkligt, men väldigt roligt.

Nu är det tillbaks till sängen som gäller, skriver när jag har något nytt att berätta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0