Dag 49

Hej allihop!

Nu har jag precis varit på promenad (som vanligt!) och har precis kommit hem. Vi gick till djuraffären för att köpa de sista (?) grejjorna innan valparna kommer. Det blev en fäll som jag och valparna ska sova på för att hålla värmen, så just nu håller matte och husse på att bygga om lite i min valplåda för att få till allt - det är mycket att tänka på ska ni veta! Nu kommer vi ha pressening, två lager kartong, filtmatta, fyra lager tjockt täcke, två trasmattor och slutligen denna fäll under oss, så om vi inte håller värmen nu vet jag inte vad!

Förövrigt är det inte så mycket nytt förutom att jag bara blir tröttare och latare för varje dag som går. När vi gick hem från djuraffären så fick matte i princip släpa fram mig så vi får nog börja gå lite kortare promenader nu, dock får jag inte bli för lat för jag måste ju ha bra kondition när det är dags för valpningen!

Valparna sparkar på precis som i går så jag antar att även denna kväll kommer spenderas på rygg... Dessutom får vi ju gäster i morgon i form av Sandra och Martin så jag får nog låta dem känna också, annars blir de nog besvikna! :)


Denna bild är någon vecka gammal men jag tyckte jag var så fin så ni får se den ändå!


Varför sover matte i valplådan???

Kommentarer
Postat av: Anonym

ledsen alice men jag tycker matte är sötast :)

2009-05-16 @ 09:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0