Dag 45

Hej och förlåt för den dåliga uppdateringen men det tar på krafterna att vara dräktig!

I går var jag ute och gick en lååångpromenad i över två timmar. Jag sprang på krokiga stigar och doppade tassarna i en stor sjö. Vi mötte en annan hund som skällde lite på mig men hennes matte tyckte att jag var supersöt och önskade mig lycka till med valpningen.

Jag äter fortfarande som en häst och i går var jag uppe på 6,5 kg! Alltså har jag gått upp 1,5 kg på en månad - det ni! Jag är så tjock att knappt husset eller matte orkar bära på mig längre.

I dag har jag inte gjort så mycket än förutom att ha varit ute och kastat boll, jag höll i rätt länge men nu är jag supertrött och ligger bara och sover.

Jag tänkte lägga in lite bilder på min mage så ni får se hur stor den har blivit!

Så här stor skillnad har det blivit på cirka två veckor!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker du ska fota husses och mattes magar och lägga ut på nätet så får de se hur roligt det är...

2009-05-11 @ 13:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0