Dag 43

Hej mina få men trogna läsare!

I natt vaknade husse och matte av att jag var uppe och åt, inte lite heller utan sisådär en kvart non-stop! Men är man hungrig så är man. Jag åt så mycket att jag i morse vaknade av att matte väckte mig (!) för att gå och köpa ny hundmat. Denna gången blev det valpfoder, och satan i gatan vad gott det var!

När vi var i affären så var det en tant som tittade på mig och sa att jag var en fet liten hund, så nu är det tydligen inte bara matte och husse som inbillar sig utan jag har nog lagt på mig något kilo trots alls!

Matte har precis tvättat alla mina skålar och nu för tiden har jag en matskål och en vattenskål i köket OCH en matskål och vattenskål i sovrummet - det tycker jag är bra!

Snart ska jag ta med husse och matte ut på långpromenad, först ska jag bara vila lite.


Detta är min nya supergoda mat!

Kommentarer
Postat av: ToY

Men du Alice...allvarligt..visst är korv det bästa du vet..



PS:vad ska vi göra av med dina bollar du snodde av grannen???

2009-05-09 @ 19:21:57
Postat av: sandra

vad bortskämd du blir gumman med matskålar överallt. :P

2009-05-10 @ 09:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0