Dag 42

Hej alla mina vänner!

I dag är det 42 dagar sedan jag syndade med grannpojken. Förhoppningsvis resulterade detta i att det om sisådär 21 dagar kommer ploppa ut en valp eller två - spännande!

Hittills har allt gått bra, dock mådde jag ganska illa vecka tre och vägrade att äta. Nu däremot äter jag som en häst, fast fortfarande inte lika mycket som Jens! :)

I dag upptäckte husse och matte att mina tuttar ser lite märkliga ut, istället för små spenor börjar de nu bli lite rundare och större, detta ska hända vecka sju så de blev inte oroliga - bara glada! Dessutom tyckte de att de kände små rörelser i magen, förhoppningsvis blir det mer av det nästa vecka.

Nu ska jag gå och lägga mig och vila igen, det är det jag gör allra mest just nu. Man måste ju vara utvilad när de små valparna kommer för då kommer nog varken jag, husse eller matte att få en lugn stund!

Jag skriver i morgon igen om jag orkar, ge gärna lite stöttande kommentarer! ;)


God natt!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Bra alice att du tar med husse och matte på långpromenad. Det behöver dem !!!! och var noga med att visa vem som bestämmer och låt de inte ta över ditt liv helt med prylar hit och dit, även om de ju är världens bästa husse och matte så¨måste du ibland sätta stopp för deras överdrivna omsorger ;).

2009-05-09 @ 17:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0