Till salu

Nu är det ju så att mina små valpar måste lämna boet om 4 veckor och jag vill ju såklart inte att de ska hamna var som helst. Så innan jag blir tvungen att sälja dem till främlingar så tänkte jag höra om det kanske är någon som skulle kunna tänka sig att åtminstone fundera på att ta hem en underbar liten varelse... ?

Tänker lägga ut bilder snart så att ni får se hur underbart söta de är! De springer omkring som bara den nu, biter varann och brottas...Det är hjärtskärande att tänka på att dessa inte kommer bo här om en månad men det skulle kännas väldigt mycket bättre om man visste vem de hamnade hos. Någon, snälla? :)

Ni kan ju skriva en kommentar om ni vill paxa en så kan ni få ett tag på er att fundera, kanske komma hit och se dem också och då lär ni vara fast! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

:( man kan vilja utan att kunna...

2009-06-21 @ 14:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0